STANNEL COMMUNITY

Menu
מגזין
STANNEL HOME
by on January 7, 2024
451 views

בית בטוח בארץ בטוחה – מדמיינים את עתיד המרחבים המוגנים בישראל

לא רצינו, אבל ככה יצא. המרחבים המוגנים הפכו לחלק בלתי נפרד מחיינו. כאדריכלים, מעצבים ויזמים שפועלים בסביבה שלא מפסיקה להשתנות, אנו מגיבים לצרכי השעה וכבר מתכננים את הצעד הבא, ממש תוך כדי תנועה. הפעם ב – STANNEL HOME, מדמיינים את עתיד המרחבים המוגנים, כי סביבה בטוחה היא צורך ומגיע לנו לישון יותר טוב בלילה. הצצה ראשונה לפרויקטים של העתיד, המשלבים ביטחון, שלווה ופונקציונאליות מעוצבת מא' עד ת'.

מקיר טיפוס ועד חללי עבודה מעוצבים

מרחבים פתוחים, ירוקים, אוויר הרים (או הלחות של תל אביב), התחדשות ובנייה. יש כל כך הרבה בארץ הזאת, הארץ המובטחת. אנחנו מתכננים, בונים ומטפחים את המרחבים שלנו, אך נדרשים תמיד לחשוב במקביל על מרחבים מוגנים ונגישים שילוו אותנו ביומיום, על כל מקרה שלא יבוא. לחללים הזמינים הללו פוטנציאל עצום ששווה לרתום אותו לחיים שבשגרה. אז מה הוא עוד יכול להיות?

מתחם משפחות עם קיר טיפוס

יצירת חלל גדול שמכיל פונקציות מגוונות שמשפחה יכולה להנות מהן בשגרה הוא רעיון מצוין. קיר טיפוס לא תופס מקום, מתקנים ניידים לילדים יכולים להתפרק ולהיערם לעת צורך ומקומות ישיבה לצד מערכת הגברה שמנגנת מוזיקה בשגרה יכולה להפוך בקלות מרחב מרתיע למזמין בכל זמן.

חלל עבודה פתוח לשימוש הדיירים

ממש כמו משרדי WEWORK מעוצבים, גם המרחבים המוגנים יכולים להתאבזר בציוד מתאים ומשטחי עבודה שיאפשרו לדיירים לפקוד אותו בשגרה. פינות סטודיו ואחסון של ציוד משרדי, הקצאת מקום לילדים וצעירים, שימוש יצירתי בקירות ובתאורה חכמה, הכנסת צמחייה מתאימה (כן, סוקולנטים וסנסיווריה ישרדו גם מתחת לאדמה). במקרה זה, שווה לצייד את החלל בריהוט שיהיה קל לערום הצידה ולפנות את החלל לתפוסת אנשים בעת הצורך.

מתחם ספורטיבי לגוף ולנפש

הצמדת סולמות לקירות, מראות, ציוד הגברה, מזרני יוגה וספורט שיכולים לרפד את שהותנו במרחב המוגן בזמן חירום, אחסון משקולות בכל הגדלים ועוד, יכולים לשדרג את איכות

החיים שלנו בכל זמן ולהיות מקום המפלט כשנחפש את האיזון מחדש.

לתחזק ולעצב מרחב מוגן בארבעה צעדים פשוטים

שמירה על סביבה מוגנת ונעימה לשהייה יכולה לעשות את כל ההבדל בין מרחב מוגן שייחרט בזיכרון שלנו בתחושת מחנק, לבין מרחב נוסף בבית או בבניין שהעברנו בו יחד כמה שעות בהיסח הדעת. ההצעות של STANNEL HOME שיעזרו לכם להפוך את המרחב המוגן לכזה שתרצו להגיע אליו גם בשגרה

1. מצאו שימוש שגרתי ואיכותי למרחבים המוגנים

ריחות רעים, הזנחה כללית, הסבה למחסנים ותחושת מחנק הם המציאות של רוב המרחבים המוגנים. לכן, מציאת שימוש בשגרה ורתימתו להפעלה מסודרת ובטוחה שתאפשר הסבה ברגע אחד למרחב שצריך להכיל כמה שיותר אנשים – חשוב במיוחד.  

2. בחרו בפאלטת צבעים בהירה ומזמינה

הרצון להפוך את המרחב המוגן לפארק שעשועים שיסיח את דעתם של הקטנים בתקופות מתוחות, מבורכת. אך חשוב לקחת בחשבון את כלל המשתמשים, כמו בכל פרויקט עיצוב אחר. בחרו בפאלטת צבעים שקטה שתאפשר גם לעיניים לנוח. אפשר להקדיש קיר אחד, או אזור לצבע וציורי קיר שיהפנטו את הילדים ולשמור על אזור ניטרלי יותר, שיאפשר לנו לקחת נשימה עמוקה ופשוט להירגע.

3. בחרו בריהוט עמיד לאורך זמן

ריהוט מחומרים עמידים יהיה לרוב תעשייתי ולא נגרות בהזמנה אישית. ריפוד איכותי שיעמוד בשימוש תדיר ויחד עם זאת – קל משקל. כך, בעת הצורך, יהיה פשוט לתפעל ולהזיז את כל מה שנדרש.

4. אחסון אחסון אחסון

בחרו ביחידות אחסון סגורות ובהירות, עם חלוקה פנימית שתקל על סידור מוצרים ופריטים שונים לפי קטגוריות. אם מדובר במרחב מוגן של בניין, אפשר לשלב אופציה למנעולים אישיים. בעזרת יחידות אחסון יציבות ניתן לייצר חלוקה פנימית במרחב המוגן, או להצמיד אותם לקירות ולקבל שטח אחד וגדול ככל הניתן.

הדמיה אדריכלית -סטודיו 360 VIEW -סטאס קופרובסקי