STANNEL HOME COMMUNITY

Menu
STANNEL HOME
by on July 22, 2024
43 views

 

את הטמפרטורות ואת אחוזי הלחות אנחנו לא יכולות להוריד, אז נשאלת השאלה - מה כן נוכל לעשות כדי לסדר לעצמנו כמה רגעים של נינוחות נעימה במשך היום והערב? מעבר למזגן במקסימום 24/7, המתכון המנצח שלנו ידידותי יותר לסביבה ויכול להשתלב בכל בית, מרפסת או גינה. ואם זה היה תלוי בנו, היינו מבלות את כל הקיץ בדיוק כך - בישיבה על כורסא מפנקת, לוגמות שייק צונן ונהנות ממשב רוח קל.

 

עופרי פז | סטאנל הום

 

המקום - כדי להנות מישיבה במרפסת או בגינה, צריך קודם כל לדאוג שהן יהיו נעימות ומזמינות. הבסיס הוא מראה ירוק ומטופח, אותו ניתן להשיג בכל מני דרכים בהתאם לתקציב ומידת יכולת התחזוקה שלכם. אם טיפוח צמחים אינו הצד החזק שלכם, לכו על חיפוי דק עץ ועציצים עמידים שתחזוקתם פשוטה על מנת לקבל מראה מרענן, חמים ומזמין במינימום מאמץ.

אדריכלות ועיצוב - Shashua Architects

צילום - Shai Gil

 

הכורסא - מסדרת Panama של חברת Talenti האיטלקית מיובאת ארצה על ידי חברת HOMA ומתאימה לנו בול לאווירה הקלילה שאנחנו מחפשות למרפסת או לגינה הביתית. מסגרת האלומיניום מלופפת בחבל בצבעים טרנדיים של טורקיז, בורדו וצהוב או בגוונים ניטראליים ומרגיעים כמו אפור ובז'.

 

המשקה - להשלמת האווירה, רגע לפני שאתם מתיישבים רגל על רגל, כנסו למטבח והכינו לעצמכם משקה קר. גם קפה או תה קר יעשו את העבודה, אבל שייק פירות צונן יספק לכם גם בוסט של אנרגיה וויטמינים. מסחטת המיץ VITAJUICER יעילה וקומפקטית וגם תתנקה בקלות במדיח לאחר ההכנה. קוביז אלקטריק

קוביז אלקטריק

 

משב הרוח - מעל פינת הישיבה היינו תולות מאוורר תקרה, שבזכותו יהיה נעים לשבת בחוץ גם בימי הקיץ הרותחים. למרפסות קטנות ניתן למצוא מאווררים מתאימים, אשר ישפרו את זרימת האוויר גם במידות צנועות . סוהו אייר

twister-fliz-tivi.png

 

 

 

1 person likes this.