STANNEL HOME COMMUNITY

Menu
STANNEL HOME
by on February 5, 2024
103 views

איך נשדרג את הבית לפני מכירה? 8 טיפים של מעצבי פנים

לא מצליחים למכור את הדירה? יכול להיות שאתם לא מכינים אותה מספיק לפני הדייט עם הקונים.

אספנו עבורכם את הטיפים הטובים ביותר של מעצבי פנים לגבי עיצוב דירה לפני מכירה, כדי שתמכר – ובמחיר הגבוה ביותר שאפשר.

  1. אמצו את הטרנדים הכי עכשוויים בהום סטיילינג.

הקונים של היום מחפשים בית המשקף מגמות עיצוב עכשוויות. עיצוב דירה לפני מכירה כולל החלפת עיצוב מיושן באלמנטים מודרניים - חשבו על ריהוט מינימליסטי, פלטות צבעים ניטרליות וקווים מלוטשים. זכרו: עיצוב דירה לפני מכירה סובב סביב יצירת חלל שהקונים יכולים לדמיין את עצמם בו, ולא בהצגת סגנון אישי.

  1. התמקדו ברושם הראשוני, כלומר בכניסה לבית.

הכניסה היא המקום שבו קונים פוטנציאליים מקבלים את הרושם האמיתי הראשון. לכן, היא צריכה להיות מסבירת פנים ומוארת. במסגרת עיצוב דירה לפני מכירה שקלו לצבוע את הדלת, להחליף את שטיח הכניסה, להציב שידה מפוארת וכדומה. ודאו שהכניסה תהיה נקייה מבלגן, עם מראה דקורטיבית או יצירות אמנות במיקום אסטרטגי, כדי לתת טאץ' מתוחכם.

  1. הדגישו את התכונות הטובות ביותר של הסלון.

ארגנו מחדש את הרהיטים בסלון כדי להציג את התכונות הטובות ביותר של החדר. השתמשו בצבעים רכים וניטרליים לפריטים גדולים יותר והוסיפו נקודות צבע עם כריות או יצירות אמנות. במסגרת עיצוב דירה לפני מכירה, הסלון צריך להרגיש מזמין ומרווח, עם המון דגש על נוחות וסגנון.

  1. המטבח: לב הבית.

במטבח, לשדרוגים קטנים יכולים להיות השפעה גדולה. בזמן עיצוב דירה לפני מכירה החליפו ידיות ישנות לארונות, וודאו כי משטחים נקיים וכי כל המכשירים נראים נהדר ותקינים.

  1. צרו חדר שינה רומנטי ושליו.

חדרי שינה צריכים להיראות ולהרגיש כמו מפלט חלומי. השקיעו במצעים חדשים, רצוי בגוונים ניטרליים, והוסיפו כמה כריות נוי למגע של אלגנטיות. עוד במסגרת עיצוב דירה לפני מכירה - ודאו שהחדר מואר היטב.

  1. שדרגו גם את חדר הרחצה.

בחדרי אמבטיה, ניקיון ופשטות הם המפתח. מגבות טריות, וילון מקלחת חדש וארון לא עמוס, ניקוי רובע בין האריחים והחלפת המזלף או הברז יכולים לעשות הבדל גדול.

  1. שפרו את מרחבי החוץ.

עיצוב דירה לפני מכירה כולל גם עיצוב הגינה: כסחו את הדשא, שתלו פרחים והציבו פינת ישיבה קטנה כדי להראות לקונים את הפוטנציאל של המרחב החיצוני של הבית.

  1. תתפרעו קצת אם צריך.

בשוק הנדל"ן התחרותי, לא תמיד קל למכור דירה וחשוב שתבליטו את הנכס שלכם. המשמעות יכולה להיות השקעה בשדרוגים משמעותיים כמו ריצוף חדש או שיפוץ מטבח אם התקציב מאפשר זאת, כדי להגדיל באופן דרמטי את המשיכה והערך של הבית.

עכשיו כשאתם מכירים את כל הסודות המקצועיים של עיצוב דירה לפני מכירה, עשו זאת בצורה מסודרת ותוכלו למכור אותו בקלות ובמהירות, כמו שאתם חולמים.

11 people like this.
מאמר יפה ומענין!
Like February 8, 2024
כתבה יפה ושימושית
Like February 19, 2024
מעניין מאד
Like February 19, 2024
אחלה טיפים!
Like February 19, 2024