STANNEL HOME COMMUNITY

Menu
STANNEL HOME
by on February 7, 2024
235 views

 

 הכירו את סטאנל הום הרשת החברתית החדשה המתמקדת בעולם הבית בעידן הדיגיטלי.

סטאנל הום פלטפורמה פורצת דרך המשלבת נטוורקינג, מתחם קניות וירטואלי וייעוץ מומחים אונליין.

סטאנל רוצה לעזור לכם להתחבר לאנשי מקצוע, למצוא את המוצרים שחיפשתם ואף למצוא עבורכם את הדירה הבאה שלכם.

איך נרשמים לסטאנל הום?

הפלטפורמה פתוחה וחינמית, ניתן להרשם בקלות, ליצור פרופיל, לשתף פוסט עם שאלות או להשוויץ בפרוייקטים.

בלב סטאנל הום שוכנת הקהילה התוססת והכוללת שלה. בין אם אתה בעל בית מנוסה המעוניין לשפץ, אמן שאפתן המחפש השראה, אדריכל המחפש הזדמנויות לשיתוף פעולה עם יזמים, או סוכן נדל"ן המציג נכסים לראווה, הפלטפורמה שלנו מספקת מרחב מזמין להתחבר עם אנשים בעלי דעות דומות, החל משיתוף רעיונות עיצוב ודיון במגמות האחרונות, ועד לקבלת ייעוץ ושיתוף פעולה בפרויקטים.

הקהילה שלנו מטפחת יצירתיות, שיתוף פעולה וחברות.

 

במה שונה סטאנל הום מרשתות חברתיות כמו פיסבוק או אינסטגרם?

בעולם שבו הבתים שלנו הם לא רק מקומות לחיות בהם אלא משקפים את האישיות שלנו ואת אורח החיים האינדבדואלי,

השילוב של עיצוב הבית, השקעה בפריט אמנות או השקעה בחיפוש נכס נאה למגורים, הפך חיוני יותר ויותר ומחולל מהפכה באופן שבו בעלי בתים, חובבי אמנות ואנשי מקצוע מתחברים ומשתפים פעולה בעידן הדיגיטלי, סטאנל הום מתמקדת בנישה מבוקשת עם פלח שוק גדול בארץ ובעולם, ואנו מאמינים שעולם הקהילות הדיגיטליות יתמקד במשתמשים בעלי צורך ועניין דומים.

איך סטאנל הום הפכה להיות פופולרית בזמן קצר כל כך?

עם 100 ספקים לעיצוב הבית ואלפי משתמשים, סטאנל הום הפכה להיות הפלטפורמה הפופולרית והמובילה בתחום, עם פרופילים של המעצבים הנחשבים בארץ, והיכולת לסייר בחנויות אונליין למוצרים, נוכל למצוא את כל מה שצריך ליצירת סביבת חיים אידיאלית.

סטאנל הום הוקמה ע"י יפעת מור לויט אדריכלית ומשפיענית בעולמות העיצוב, המטרה שלה להקים את הקהילה הגדולה לתחומי העיצוב והבניה, ולקדם את עולמות ה AI והאוטומציות, שיכולות להפוך את המסע שלנו מתהליך רכישת נכס, העיצוב שלו, ורכישת הפריטים לפשוטה וקלה.

בין אם אתם נמשכים לחללי פנים מינימליסטיים, יצירות אמנות אקלקטיות או אדריכלות מודרנית, הפלטפורמה שלנו מציעה השראה אינסופית לתדלק את הדמיון שלכם ולשדרג את חללי המגורים שלכם.

עם המיזוג החדשני בין העולמות, סטאנל הום מגדירה מחדש את הדרך בה אנו עוסקים עם חללי המגורים שלנו. בין אם אתם מחפשים השראה לפרויקט השיפוץ הבא שלכם, מתחברים לחובבי אמנות אחרים או מעצבים את בית החלומות שלכם, הפלטפורמה שלנו מזמינה אתכם לצאת למסע של יצירתיות, גילוי וקהילה. הצטרפו אלינו והיו חלק מהמהפכה בעולם העיצוב והבניה.

13 people like this.
פלטפורמה מצוינת מכילה מלא מותגים ואנשי מקצוע שווים!
Like February 19, 2024
פלטפורמה שימושית מאד
Like February 19, 2024
יופי של מיזם בהצלחה
Like March 1, 2024
שימושי ויעיל! בהצלחה
Like March 4, 2024